woensdag 15 september 2010

Uiltjes




Deze uiltjes zijn naar Matawi, die ze vervolgens mee geeft aan Compassion om uit te delen aan kinderen in India.
Het patroon is door haar zelf bedacht, en het geld wat ze krijgt voor het patroon van iedereen die het koopt gaat ook naar Compassion.
Voor Compassion is het erg leuk om iets tastbaars mee te nemen, dus er zijn heeeeeel veeeeel uiltjes welkom.
De eerste uiltjes worden vrijdag opgehaald, maar er worden nog meer reizen gepland, dus als je mee wilt haken?
Hier kun je het patroontje kopen, en hier staat meer info over het hoe en wat.

Haak je mee?

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn supermooi!!!
    Heel erg bedankt! Ook voor het verhaaltje erbij ;)!

    Liefs Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel erg leuk. Ik wou dat ik kon haken dan had ik zeker mee gedaan.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er erg schattig uit zeg.
    Helaas kan ook ik niet haken, anders had ik zeker wel een paar uiltjes willen maken.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk! En super dat ze naar een goed doel gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk zijn ze, lief dat je ze voor die kindjes gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook nog erg bedankt voor het bolletje prachtige katoen en de mooie kaart. En de leuke ketting en de lak! Heerlijk, cadeautjes krijgen!
    Toevallig had ik gister net wat aan waar de ketting bij pastte en de lak ook. Maar, of ik de lak op op ga doen...is weer een stapje verder, hahaha. wie weet op mijn tenen, volgende zomer! of eerst een keertje stiekem in de winter, vast oefenen, hahahaha. Nee, hartstikke leuk! dankjewel!

    Liefs Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, je hebt een mooi blog! En je maakt mooie dingen. Je fotografeerd het ook mooi! Ik kom je blog vaker bezoeken. Daag!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥