woensdag 15 september 2010

♥ Knoopjes ♥


Zijn ze niet super? Ik vind van wel ♥
Je kunt ze kopen in het winkeltje van Mariiam, op Etsy.
En eigenlijk helemaal niet duur!
Als je op het plaatje klikt kom je automatisch in Mariiam's winkeltje.

♥ Ik heb haar even gemaild, en ze verstuurd gewoon naar Nederland hoor! Dus lady's, bestellen maar! :D

Het zal hier de komende dagen weer rustig zijn, ik ga met 2 van mijn 3 mooie mannen naar Vlagtwedde, heerlijk even een weekendje "thuis".
Mijn 3e mooie man komt vrijdag, na zijn werk, aangezien vrij nemen er nu even niet in zit omdat er straks VEEL!! geklust moet worden, doen we het even zo.
En wat dan heerlijk dat je ouders het geen probleem vinden je "even" op te halen uit Rotterdam.

8 opmerkingen:

  1. Mooi! En lekker uitwaaien met die mannen van je!Ik ging als de kinderen klein waren ook vaak een paar dagjes erop uit, manlief is schoolplichtig(leraar).Ik kan het iedereen aanraden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn idd super !
    En een gezellig weekendje ' thuis '

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ze zijn geweldig!! Ik zag laatst zo'n gave sleutelhanger, helemaal gemaakt van knoopjes!! Ik ga gauw kijken!! Dank je!! Hoe is het nu met je? Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Stoffies, dat is wel gek dan, want er staat bij shipment wel every where else... ik ga dr us mailen dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @homemade by nancy, het gaat... heb wel veel last, maar het is voornamelijk stress hoor, dat slaat altijd direct op mijn maag. Eerst maar us lekker tot rust komen bij paps en mams :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Marina, nou, ik ook hoor! hoewel ik het nooit echt leuk vind als JJ niet mee is. maar gelukkig komt ie vrijdag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken dat wel.. ik krijg dan hoofdpijn! Inderdaad lekker uitrusten!!
    @Stoffies: Maar, ik heb ze al besteld en binnen hoor!! Dus ze levert gewoon in Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥