donderdag 30 september 2010

Slice

Vanmiddag ga ik hem halen!



9 opmerkingen:

  1. ziet er een eigenaardig ding uit! al weet ik ook helemaal NIET wát het juist is..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en ik heb ook geen flauw idee wat dit zou kunnen zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah grappig. We zien wel wat je er allemaal mee kan! Ik ben benieuwd. Leuk als je even langs komt 7 november. Ik zit boven in een cel.
    gr

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook heel benieuwd wat je daar allemaal mee kan!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!
    Waar heb je hem gekocht?

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor je PIF! Ik ben er erg blij mee! En wat heb je dat ritstasje mooi gemaakt! Ik zet van de week ook even een berichtje + foto op m'n blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He Jantina, wat gaan we hier mee doen, ik ben niets nieuwsgierig maar wil het wel graag weten.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥