donderdag 23 september 2010

Dingen afstrepen is tof!!

Wat is dat toch fijn, als je iets hebt liggen wat je nog even af moet maken, en dan opeens heb je het gedaan... Tof!
Deze maakte ik voor mijn schoonmams:


En deze voor een swap:



Zonder patroon overigens, dus daar kan ik jullie niet mee helpen.
Maar het is heel simpel hoor :) Voor vragen weet je me te vinden.

Vanavond, als ik tenminste thuis ben en meneer CreaCuties naar bijbelkring gaat (hij is niet fit), ga ik met mijn eerste boxkleed bezig. Spannend, maar erg leuk om er iets fijns van te maken, leuk opdrachtje!
Maar als ik toch naar bijbelkring ga, dan komt dat maandag waarschijnlijk.
Dit weekend hebben we de sleutel van ons toekomstige huis, zodat we de maten enz op kunnen meten, dus dat is fijn. Dan nog tot 1 nov wachten voor we echt bezig kunnen... Maar er is hier al genoeg te doen qua inpakken en uitzoeken, vervelen doe ik me niet hoor!


7 opmerkingen:

  1. Wat heb je leuke dingetjes gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi naaldenboekje! Lief stofje heb je gebruikt voor de buitenkant. Je PIF lag net in de bus! Bedankt! Lief tasje en leuk met dat lintje aan de zijkant, daar had ik zelf nooit aan gedacht. Nou voel ik me een beetje dom... De kaart heb je zelf gemaakt toch? Hartstikke leuk allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke variatie op het dikbuikje en schattig naai-etuitje!
    Succes met de (ver)huisdrukte.

    groetjes van Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingetjes! Mooie kleurtjes!

    Succes met verhuizen. Voor ons is het bijna een jaar geleden dat we verhuisd zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooie dingen weer!
    Erg mooi, die bruine wisselgaren.
    Succes met alle drukte!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk allemaal. Over die armband ik had eigenlijk iets heeeel anders in mijn hoofd, haha. Je had makkelijk mee kunnen doen, jij maakt ook altijd wel leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥