maandag 27 september 2010

♥ 27 September, Hoeraaaa ♥

Vandaag was het dan zover, Daniël wordt 3!
Hij heeft getrakteerd op de peuterschool, appels gedoopt in chocolade met was gezellige dipjes eroverheen gestrooid, en ik had kleine notitieboekjes van cars gemaakt.
Verder issie lekker verwend met kadootjes, en met vanavond heerlijk eens eten bij de McDonalds, waar hij een heuse happymeal kreeg!

Daniël zei aan het eind van de dag: "Mama, ik ben erg blij met mijn verjaardag, en ook met mijn kadootjes". Daar doe je het toch voor?!


Net geboren!

Lol met opa Bé op zijn 1e verjaardag.

Mooie vent op zijn 2e verjaardag.


Vandaag is onze kerel alweer 3!

(Dit bericht stond in de wacht, vergeten te plaatsen gister :P)

8 opmerkingen:

  1. een hele fijne verjaardag gewenst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd! Fijn dat het een mooie verjaardag was. Lekker nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog gefeliciteerd! Hij ziet er blij uit met al zijn nieuwe cars-spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd! Wat vliegen de jaren he.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. van harte gefeliciteerd
    zo te lezen een echte 3jarige verjaardag gehad :D

    hieperdepiep hoera hoera hoera

    liefs Sanne

    (volgend jaar komt de nieuwe cars film uit yeahhh)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk berichtje. Van harte gefeliciteerd met je grote ventje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je zoontje!
    Gaat snel he de tijd.. alweer drie jaar.
    Onze wordt in feb. 2 maar wat gaat het toch weer snel pff..

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd in dubbel opzicht!
    Met je zoon en met de prijs die je bij mijn give away wint!
    Als je even je gegevens achter laat komt het naar je toe!

    Groet,
    Madeliefste

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥