donderdag 30 september 2010

Slice, deel 2

Zo blij als een klein meisje ging ik vanmiddag naar Barendrecht om mijn Slice te halen.
Ik had gevraagd of de meid die hem verkocht mij even wilde laten zien hoe het werkte, aangezien ik daar geen idee van had.
Dus, toen ik daar kwam, stond de boel klaar en kon ik even kijken.
Het apparaat kan snijden en embossen, dus je kan er heel erg veel mee.
Figuren van 1 inch tot aan 4 inch kan ie uitsnijden/embossen, echt heel tof.
Labels enzo, allerlei bloemfiguren, harten, letters... Je kan het zo gek niet bedenken of de slice doet het uit voor je.
Ze liet me zien hoe hij een A uitsneedt, wat ie perfect deed, dus de Slice ging mee naar huis.

En nu zit ik hier zo verdrietig als een klein meisje, want de slice doet het niet meer...
Ik begrijp het echt niet!
Alles precies gedaan zoals het hoort, en toch doet ie niet wat ie moet doen.
Het mesje komt eruit, ronddraaien kan ie, maar van recht(boven) naar links(beneden) niet...



JJ heeft voor mij de mensen in Amerika van de Slice gemaild in het engels (ben daar niet zo'n ster in), dus ik hoop dat ik er iets van hoor. Heb het meisje waarvan ik hem kocht gebeld, maar zij had er nog nooit problemen mee gehad zei ze...

Bah! Balen! Stom! Niet leuk!

5 opmerkingen:

  1. Kan je er niet mee terug naar de winkel? Je hebt toch garantie lijkt me? Vervelend joh. Hopelijk komt er snel een oplossing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, da's ook vervelend! Bij making memories hebben ze wel goede service. Ik heb een keer een nieuw design-kaartje van ze gekregen, toen die van mij niet werkte. Maar kan me voorstellen dat er geen garantie meer op het apparaat zit. Heb je ook een aankoopbon gekregen van de vorige eigenaar? Ik neem aan dat je geprobeerd hebt met de stekker erin? Bij making memories claimen ze dat hij een uur snoerloos kan snijden, maar ik stekker hem altijd in. Omdat hij anders niet altijd genoeg power heeft.
    Ik hoop dat je snel wat hoort van making memories...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè potver, ik had me zo verheugd op een voorproefje ;-). Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Balen zeg... Ik hoop dat het gewoon aan een kleinigheidje ligt, en je er gauw achterkomt :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo dat is wel heel erg balen, hopelijk geven de mensen uit de USA snel antwoord en is het maar een kleinigheidje!

    Toch een fijn weekend gewenst.
    groetjes van Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥