maandag 20 september 2010

Pompoenenfair


Afgelopen zaterdag was ik hier, samen met mijn moeder.
Wat veel, en wat ontzettend leuke dingen waren daar te zien zeg!
Naast duizend en 1 pompoenen kon je er ook allerlei andere dingen kopen.
Leuke kraampjes met spulletjes van Riveira Maison, PIP, kersenpitzakken, wollen kleding enz enz enz, echt superleuk!
Bij verschillende kraampjes heb ik een visitekaartje meegenomen, en voor jullie zet ik al die websites even onder elkaar:

Je eigen knuffelzak
Solsken
Vol met knus
Zusenzo-woonkado
Kadoshop Hebbeding
By Sonja's
Kiany
Tante Struun
Het Goudappeltje
Elly's speelgoedkraam

Van mijn moeder kreeg ik een prachtige sjaal, en een klos met stoffen lint erop, zal hier nog een foto van maken binnenkort.
Verder kocht ik voor mijn vader een knuffelzak, lekker warm voor zijn nek, en voor onszelf kocht ik diezelfde ook.

De fair is elk jaar, dus schrijf hem vast in je agenda!!

We hebben genoten in Groningen, het was weer heerlijk.
De vooruitzichten zijn dat het wel een poosje duurt voor we weer in Groningen zijn, met klussen en verhuizen enzo... Baal daarvan! Ach.. Wie weet ga ik gewoon weer us een weekje zonder JJ, we kijken wel even.
Maar het was heerlijk om even weer "thuis" te zijn!


2 opmerkingen:

  1. ik houd altijd van zulke fairs, heeeerlijk! fijn dat je zo lekker hebt genoten :D XO. Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je ons hebt vermeld ...de zusjes Beens van Kadoshop Hebbeding en Elly's Speelgoedkraam!

    Groetjes Bianca en Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥