maandag 15 november 2010

Tadaaaaaa.... Le Couleurs ♥

Gisteren eindelijk de kleuren bepaald voor in ons nieuwe huis, we kwamen er toch steeds niet helemaal uit. Wel de richting, maar men, waarom hebben ze kleuren nou in 1000 verschillende tinten?
Maar goed, wij zijn eruit, dit moet het gaan worden:

De blauwe en groene kleur zullen allebeide een muur kleuren, het grijze zal om de keuken heen komen zodat 'ie lekker opvalt!
Ook nog wat foto's voor jullie, van alle vorderingen.
Hoe het was toen we het kochten:

*edit* sleutel kregen we op 26okt, niet op 1 :P
En hoe het er nu voor staat:

Het trapgat is gezaagd, hopelijk wordt deze week de trap geplaatst.
De wc is zo goed als klaar, alleen het fonteintje moet er nog in, die komt volgende week. Deze week worden er 2 dakramen op de zolder geplaatst, hier komt de slaapkamer van Daniël, en ook de wasmachine enzo komen daar, de zolder wordt opgedeeld in 2 ruimtes. Het behang is nu overal van de muren, beneden is er gestuct zodat daar glasvezelbehang op kan en gesausd kan worden, en ik hoop eigenlijk dat we deze week de bovenverdieping ook helemaal kunnen verven en behangen. Dan kunnen we dat gaan afsluiten... Moeten nog wel laminaat kopen voor boven, maar dat komt vast goed.
We hebben hulp, mijn ouders en broer komen ieder weekend over uit Groningen, super! En verder schoonouders, broers/zussen, vrienden... Geweldig hoor, en we kunnen hulp goed gebruiken, nog 4 weken te gaan!


6 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren hebben jullie gekozen! Moeilijk inderdaad om te kiezen, er is gewoon teveel keuze. Succes met klussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie rustige kleurencombo :) Ja errug he al die keuzes! Dat hadden wij een aantal jaartjes geleden ook met ons nieuwbouwhuis... pfff Zo te zien hebben jullie nog wel wat werk te doen! Heel veel succes met klussen!! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt mooi zeg! Genieten hé, elke vordering!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Wat word dat mooi joh! Heb je al zin in de verhuizing of zie je er erg tegen op!
    Word je volger van mij wij hebben ook een blog
    www.fleurigefleur.blogspot.com

    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd hoe het er op de muren uit ziet! Ja, die luiertas met die uiltjes heb ik voor Marye gemaakt. Ik heb er ook nog een sleutelhanger met naam bij gemaakt, maar die heb ik er ook maar niet bij gezet. ik weet de naam dus ook al ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥