donderdag 11 november 2010

Creatieve benodigdheden swap (2)

Zondag 7 november liet ik jullie al zien wat ik naar 8r1id stuurde voor de Creatieve benodigdheden swap. Maar, bij deze swap had ik 2 partners, en ook Little Z liet weten dat ze heel blij is met d'r spulletjes, en dat ie aangekomen was. Dit stuurde ik op:

Ook Little Z heeft een blog, en een webwinkel, superleuk!

Ik wil jullie allemaal nog even super bedanken voor alle lieve reacties op mijn filmpje! Echt onwijs leuk hoe jullie allemaal reageren, had ik niet verwacht! Nu iedereen zo positief is is dat voor mij ook een reden om zeker meer filmpjes te maken hoor, ga ik zeker doen. Nogmaals heel erg bedankt, doet me goed ♥

Enne... Er komt weer een give away aan! Dus houdt mijn blog in de gaten!

2 opmerkingen:

  1. Ik vond je filmpje superstoer! Je zegt een paar keer dat je het vreselijk vindt, maar toch ga je door en zet je je filmpje er op! Hoe koel is dat! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blog heb je
    Ben benieuwd naar je Give away
    Ondertussen kijk ik even verder en ga ik je volgen..!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥