maandag 13 september 2010

Tikkertje

Ik was getikt door Creanoes, dus daar moest ik nodig een blog van maken....

4 dingen in je tas:
♥ Mijn telefoon
♥ Sleutels
♥ Medicijnen
♥ Kaakjes (meelkoekjes zoals ik dat altijd noem) voor de kids, altijd handig.

4 dingen in je bureaulade:
♥ Daar kan ik kort over zijn, ik heb geen bureau, haha.

4 favoriete dingen in je slaapkamer:
♥ Heb ik ook niet zoveel over te vertellen, er staat een bed en een kast, maar is niet echt gezellig ofzo.
Ik hoop dat dat straks in ons nieuwe huis komt 

4 dingen die je altijd al hebt willen doen maar nog niet hebt gedaan:
♥ Naar Afrika, maar dit zal nooit gebeuren, ik vind 1x vliegen (Kreta) meer dan genoeg!
♥ Qua hobby heel veel, glaskralen blazen, buttons/knoopjes maken, prachtige scrapwerken maken enz.
♥ Op dansles
♥ 15 kilo afvallen, haha.

4 dingen die je op het moment erg leuk vindt:
♥ Naaien
♥ Woon/klus blaadjes doorbladeren
♥ Zo goedkoop mogelijk boodschappen doen
♥ Het weer

4 liedjes die je op het moment niet uit je hoofd kunt krijgen:
♥ is'nt she lovely van Stevie Wonder
En uhm... Dat is het eigenlijk.
Kan lastig 4 dingen opnoemen als het er maar 1 is natuurlijk.

4 dingen die je niet van me weet:
♥ Dat zijn er superveel, dus misschien is het handiger mij gewoon te vragen als je iets wilt weten. Enne... Alles, behalve mijn pincode natuurlijk (-;


Nu mag ik weer iemand anders tikken... Dus, iedereen die mijn blog leest en zin heeft om zo'n verhaaltje op zijn/haar blog te schrijven: TIKKIE, jij bent hem!

0 reacties:

Een reactie posten

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥