maandag 13 januari 2014

SNaiLmAiL GoOdiEbaG ♥


Lieve lezers!

Volgende week geef ik deze workshop in Gouda.
Heb je zin, woon je in de buurt? Je kunt je nog steeds opgeven hoor!
Maar, wat ik ook graag wil, is de mensen die mee doen met deze workshop een leuke
goodiebag meegeven. 
Natuurlijk ga ik er zelf het een en ander in doen, maar dat is niet genoeg vind ik.
Dus, aan jou de vraag:

Wil jij meedoen met de goodiebag voor
de snailmail workshop die ik geef?

Je zou mij, en natuurlijk ook diegenen die mee doen, erg blij maken :-)
En het hoeft niet iets groots te zijn, gewoon een leuke reclame voor je blog of je shop, en een 
gezellige kleine goodie erbij, en je bent al klaar.
Ik schat tussen de 10 en 15 goodiebags uit te delen.

Doe je mee?
Dan mag je me mailen op info@creacuties.nl en krijg je mijn adres.
Als dankjewel stuur ik je, als je je adres doorgeeft, een gezellige envelop met inhoud.

Dankjewel!!! 

2 opmerkingen:

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥