dinsdag 12 maart 2013

LeKKeR DoeDeLEn

Ok, 3e poging. 
Op de een of andere manier gaat het met de tekst steeds fout bij deze blogpost.
Dus, nog 1x proberen.

De laatste dagen ben ik heerlijk aan het tekenen.
Ik vind het echt leuk om te doen, maar oooh, die onzekerheid.
Ik wil daar overheen stappen, maar dan moet ik toch leren om voor mezelf
een stuk minder kritisch te zijn.
Het gekke is dat ik het bij een ander al snel heel leuk vind, 
maar bij mezelf is dat toch echt een ander verhaal.


Ik vraag me dan ook echt af of er mensen zijn die een door mij getekend
kaartje zouden versturen.
Ik zou het zelf wel doen, maar dat heeft ook te maken met dat ik het zonde
vind om alles maar in de kliko te kieperen, hihi.
Maar, ik hoop echt, en ik doe mijn best, om te werken aan die 
onzekerheid, en om de lat voor mezelf eens wat minder hoog te leggen.


Tekenen leer je alleen maar om het het veeeeeel te doen is mij gezegd, 
dus ik blijf gewoon lekker doorgaan.
Alleen, zijn er natuurlijk ook andere dingen die mijn aandacht vragen.
Zoals nu, een peuter, de was, de strijk, de vloer, de wc...
Maar, aangezien ik niet zoveel energie heb, ga ik me maar eerst eens
"storten" op de peuter, een voor de rest van de dag zie ik wel verder.


Gelukkig kost lekker "doedelen" geen energie, ik vind het juist erg fijn om te doen!
Peuter vraagt of hij straks nog even op de Ipad mag...
Ja hoor lieverd, kan mama nog lekker even tekenen :)

Fijne dag lieve lezers!

13 opmerkingen:

  1. leuk hoor jou teleningetjes
    Ik vind de uiltjes goed gelukt Het hoeft helemaal niet realistisch te zijn iets getekend met een knipoog is altijd leuk Ik kan het dus niet hoeveel ik ook oefen Ik persoonlijk zou het leuk vinden een zelfgemaakt kaartje te krijgen Ik knip en freubel kaartjes voor verjaardagen en vooral voor kerst Erg leuk om te doen Alj jij er maar lol in hebt
    succes ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan reageer ik gewoon nog een keertje! Ik vind vooral de uiltjes erg leuk! Vooral mee doorgaan hoor!!! Zeker als jij je daar lekker bij voelt en vooral omdat bijna geen energie kost! Dat is lekker toch?! Geniet ervan!!!

    Lastig hè, om zelf niet te kritisch te zijn.. Mijn mams zegt altijd; wat jij ziet, ziet een ander niet.

    Ben benieuwd naar de Snail Mail! Ik ga op deurmat liggen wachten, hihi!

    Fijne dag vandaag en lekker rustig aan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou die kaarten zo kopen , ze zijn PRACHTIG !
    Niet twijfelen, tekenen!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuurlijk zou ik zulke kaarten versturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou zeker zo'n leuk kaartje versturen, hartstikke mooi gedaan! Ik ben ook zo onzeker op tekengebied en doe het zo graag!
    Kun je niet met peuter samen tekenen of ben je dan teveel afgeleid, haha??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind je tekeningen erg leuk... En lekker mee door gaan, zou best wel zulke kaartjes willen versturen hoor juist erg uniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn superleuke kaartjes (zag ze ook al op IG voorbij komen). Ik zou ze zó kopen! Niet onzeker zijn, is nergens voor nodig! Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je tekeningen mogen er zeker zijn hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi mooi mooi!
    Zou met veel plezier jouw kaarten versturen :D

    Herkenbaar die onzekerheid... ik ben gek op onvolmaakte, handgemaakte, eigen tekeningen (alles eigenlijk!) maar ben zelf bijzonder kritisch op dat wat ik maak. Ach, knop om en lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kwam hier trouwens bij toeval terecht (via via.. :D ) en blijf je gezellig volgen.

      Verwijderen
  10. Ze zijn hardstikke leuk! Maar ik herken het wel hoor, ik ben vaak ook onzeker over wat ik maak.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je tekeningen super leuk! Je hebt er een volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik herken wat je zegt! Maar ik vind je tekeningen super leuk! Vooral zoals je bij de tweede en derde de achtergrond erbij betrekt. Ga vooral zo door :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥