woensdag 13 juli 2011

We're back!

Wat hebben we genoten op onze vakantie, van elkaar, van de rust, van niets moeten...
Maar, dat zit er nu weer op, we mogen weer aan de slag!
Ik heb alweer een aantal opdrachtjes gemaakt, en met mijn nieuwe telefoon ^-^ (ik was jarig 25 juni) daar wat foto's van gemaakt.

Een stempel:


Een teawallet:




Een camcozy, die ik maakte met Jessica van Sewnatural, GE-WEL-DIG leuk was dat! Heerlijk dat ze me heeft geholpen, ik kwam er zelf niet uit, en samen uitpluizen is toch een stuk leuker! Ga vooral kijken op haar site, supertoffe stoffen, en ook nog eens biologisch! SewNatural

Maar, een camcozy dus:


Dat was het even voor nu, ik ga lekker naar bed.
Ik zal gauw de rest laten zien, misschien morgen?
En... Er komt weer een give away aan!! ♥



4 opmerkingen:

  1. Wow, jouw vakantie is al weer voorbij, de mijne moet nog beginnen...

    Maar, in ieder geval fijn dat je er weer bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die stempel is echt heel erg mooi gelukt! Leuke dingen heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie spullen! En nog gefeliciteerd (beetje laat....)!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥