zondag 3 april 2011

CreaCuties webshop

Dit is hoe mijn shop er nu uitziet:

Ik heb de tekst die erbij stond eraf gehaald, en er nu alleen nog een zinnetje bij gezet over waar je naartoe kunt mailen met vragen/opmerkingen.

Mijn vraag aan jou:
Wat mis jij nog in mijn webwinkel?
En dan heb ik het niet over producten hoor, ik doe flink mijn best weer wat spulletjes te maken. Maar, of op de voorpagina, of ergens anders...
Ik doe dit voor het eerst, en ben gewoon niet zo kundig nog, en lekker onzeker natuurlijk ;)
Help je me?

4 opmerkingen:

  1. Hij is leuk!
    Een pagina met info over jezelf en je producten (en je voorwaarden bijv.) mis ik nog... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat je een hele mooie site hebt gemaakt. Inderdaad info over de verzendkosten en zo?
    Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk, ik wisst niet dat je een shoppie had ;) inderdaad wat meer info over de hierboven al genoemde puntjes.
    Ik wist niet dat je ook een winkel met blogger kon maken, gaaf zeg, maar heb dus verder ook geen ideetjes voor je hoe dat werkt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha! Leuk dat je ook bij mij volger bent geworden!!
    En je winkeltje ziet er heel leuk uit!!
    Inderdaad is een hoofdstukje met je algemene verkoopvoorwaarden wel erg handig. Het scheelt gewoon een boel gemiep achteraf als er per ongeluk iets fout is gegaan. Ik vind het voor mezelf wel fijn, gewoon duidelijke regels.
    En wat ik zelf erg leuk vind bij mijn winkeltje is een 'draaiende banner' waar artikelen uit mijn winkeltje willekeurig in langskomen. Of bijvoorbeeld de laatst toegevoegde artikelen. Maar het is zeker geen must! (En ik zou je ook geen advies kunnen geven over hoe je dat kunt/moet implementeren (*_*) Mijn broertje heeft t voor mij gedaan!)
    Groetjes en succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥