vrijdag 14 januari 2011

Van ski-pak tot naamslinger

Niet dat skieën op de planning staat hoor, maar met de sneeuw was hij iig lekker warm ingepakt!



Een naamslinger voor Daan, die ik een poosje terug al maakte maar nog niet kon plaatsen aangezien mijn blog aan mijn hyve gekoppeld zit, en daar mensen natuurlijk de naam nog niet mochten weten.



Nog een naamslinger, die inmiddels wel af is maar waar geen foto meer van is gemaakt. Dus, jullie moeten het met deze doen:



Ik hoop gauw weer wat creatief bezig te kunnen, maar helaas zitten al mijn hobbyspullen nog ingepakt. Onze werkkamer is nog niet af, of eigenlijk is er nog niks aan gedaan, dus al die spullen kunnen we nog niet kwijt.
Helaas voor mij, ik mis het!
Maar goed, we zijn gebonden aan de weekenden, en die zijn zo snel voorbij!
Gelukkig komt het wel goed, het heeft alleen wat tijd nodig ☺

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke naamslingers! :D
    P.S. ik gooi je een stokje toe: vang! (Zie mijn blog).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi! Dankjewel voor je reactie op mijn blog! Ben helemaal blij! Wilde nog wel even reageren op deze prachtige naamslingers! Wij willen niet weten wat het wordt,...dus dat wordt twee slingers maken (als we de namen weten pff) haha! Daag!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥