woensdag 18 april 2012

Armband Rwanda ♥


Deze armband maakte ik van kralen uit Rwanda.
Ik maakte daarbij kralen van vilt, en gebruikte knopen.
Hij is gemaakt op elastiek, en kan om een pols van 16 tot en met 18,5 cm.
Deze armband is te koop, maar heeft geen vaste prijs.
Ik laat er door jullie op bieden, en diegene met het hoogste bod gaat hem krijgen.
Het geld wat deze armband (en volgende producten waar ik mee bezig ben) oplevert gaat naar het goede doel van Eva, naar de vrouwen en kinderen in Rwanda.
Veel moeders zijn alleenstaand, veel kinderen zijn wees.
Eva werkt samen met Red een kind, en probeert daar de kinderen en vrouwen te helpen.
Ze willen hun leren hoe ze een inkomen kunnen genereren, en dit doen ze oa door ze te leren hoe ze sieraden kunnen maken van deze prachtige kralen, en deze dan te verkopen waardoor ze geld verdienen om voor zichzelf te kunnen zorgen.

Wil je meer lezen? Klik dan HIER.

Bied je mee?
Donderdag 26 april wordt de armband verstuurd aan diegene met het hoogste bod.
Zegt het voort! ♥


8 opmerkingen:

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥