dinsdag 4 september 2012

Teawallets voor ZaZa-Lou

Afgelopen weken ben ik, tussen alle andere dingen door, bezig geweest voor ZaZa-Lou.
Marlies stuurde mij de labels, en ik naaide 10 teawallets in allerlei gezellige stofjes.





ZaZa-Lou is een ontzettend leuke webshop, waarvan de winst van de verkochte producten gaat naar kinderhospice De Glind.
Ik zou zeggen, snuffel eens lekker rond bij ZaZa-Lou, een verwen jezelf, èn de kinderen van het kinderhospice!

En, mocht je nou naar de Moeder & Dochter dag gaan van eoEva, daar staat Marlies met een kraam, en kun je onder andere deze teawallets kopen.
Mijn eigen winkel opent binnenkort weer, en daar zijn ze dan natuurlijk ook weer te bestellen.



5 opmerkingen:

  1. ziet er super leuk uit..! echt gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, Jantina, dat heb je heel mooi gedaan!
    Ze zijn echt beeldig,
    alleen...mag ik vragen wat het nut is van een teawallet? ik mis vast ergens iets...haha...sorry, niet lullig bedoeld. Kwam het nu wel lullig eruit? Maar ik vind ze echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Denk dat ik ze zelf niet zo snel zou gebruiken maar het is natuurlijk wel ontzettend leuk om cadeau te doen in een 'theepakket' ofzo. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeetje wat gezellig!! Ennuh wel erg handig als je net als ik erg verknocht bent aan een bepaald smaakje thee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, dat doet deugd!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥