zondag 4 maart 2012

Swapperdeswap!

Gisteren hadden wij, 22 medeswapsters en ik, een bijeenkomst in een ontzettend gezellig boshuisje ergens in Naarden. Wat hebben we genoten!
Het was een heerlijke plek, er waren fantastisch lieve, gezellige en warme mensen, en er was ontzettend veel gezelligheid, lol en lekkers :D

Elke bijeenkomst wordt er een spel gespeeld, en hiervoor maken we allemaal 3 (en sommigen 4 :P) kadootjes. Er waren echt de meest prachtige dingen bij, heel gevarieeerd, van gehaakt tot genaaid, van gebreid tot gevilt, en nog meer moois!

Vandaag laat ik de dingen zien die ik maakte voor het spel, en voor mijn swappartner voor de "ontmoetingsdag swap".

Als eerste een tas, die ik maakte volgens DEZE tutorial.


















Ik maakte een gezellig mandje met DEZE tutorial.













Deze 3 armbanden maakte ik met de mooie kralen uit Rwanda, zo leuk om te zien hoe veel mensen die echt heel tof vinden! :) En hiervoor deed ik natuurlijk zelf een bedrag in een potje voor de vrouwen uit Rwanda! Binnenkort worden er een aantal armbanden geveild op mijn blog, houd het in de gaten!













En dit was mijn swapkadootje voor Esther, een haaknaalden rol voor flink wat haaknaalden, een schaartje en een viltje erop voor gewone naalden.

















Morgen foto's van buit, en lieve Cuties, ik ben zoooo verwend!


4 opmerkingen:

  1. Die tas moet ik ook eens maken, het komt er maar niet van. Ik ben benieuwd wat jij hebt meegekregen gisteren, kan het me niet herinneren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen had je gemaakt, Jantina! Sommigen gingen onder mijn neus door naar een ander. Sommigen kon ik net even aanraken. Maar ze zijn allemaal goed terecht gekomen, ik zag alleen maar blije gezichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was geweldig! Fijn ook om jou weer te zien!! De armband heb ik helemaal niet gezien, hij is prachtig!! Kan me voorstellen dat hij zo weg was! Ben ook erg benieuwd naar wat jij hebt gekregen.
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie dingen heb je gemaakt! Klinkt als een gezellige dag!
    Nog bedankt voor de award :-) Heb alleen besloten om niet meer mee te doen met awards, maar toch heel lief!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥