woensdag 15 februari 2012

Uitslag give away ♥

Iets later dan gepland, gisteravond kwam het er even niet van.
Maar, om het goed te maken geef ik nog 3 extra kadootjes weg, dus hebben we niet 1 maar 4 winnaars ☺

Allereerst mijn dank aan jullie, wat super hoe jullie allemaal hebben gereageerd!
Niet alleen via mijn blog, maar ook via hyves, twitter en facebook hebben jullie meegedaan, en had ik over de 100 reacties, echt heel vet!
Dankjullie wel daarvoor, en ik heb er inmiddels 21 volgers meer dan toen ik de give away begon, das ook tof, welkom! ☺

DE UITSLAG!

De tas is gewonnen door Poppie, van harte gefeliciteerd dame! Ga je mij je adres even mailen? Dan komt ie jouw kant op ☺

Verder krijgen Renske, Margrietha en Geertje Klap ook een kadootje op gestuurd. Sturen jullie mij je adres ook even?

Lieve volgers, allemaal ontzettend bedankt voor jullie reacties, het is altijd zo heerlijk om een gezellige reactie op je blog te krijgen!
Ik word er blij van, elke keer weer!

5 opmerkingen:

  1. Poppie, gij se gelukzak! Proficiat he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat aan de winnaars! ik zal zelf toch nog eens aan een boleo moeten beginnen merk ik :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeuuuuuuuuij!!! Oh wauw, heb het berichtje drie keer gelezen om wel zeker te zijn dat ik het ben!!! Joepie! Ben er superblij mee! Ik mail je zo!! super bedankt ;) U leest een grote smile op mijn gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jammer, net gemist, ik volg je net te laat... maar alsnog; leuke blog! op naar de 300 ?? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat aan de winnaars!! Leuke give-away!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥