maandag 10 oktober 2011

Kralen uit Rwanda

En toen was het zover, de kralen uit Rwanda kwamen binnen.



Voor de Eva ga ik van deze prachtige kralen iets moois maken. En vervolgens dit verkopen, om zo een mooi bedrag bij elkaar te krijgen voor het goede doel van dit jaar, Rwanda.

Op dit moment lig ik met een longontsteking, en moet ik rustig aan doen.
Maar zo gauw mijn lijf het weer toe laat hoop ik mooie dingen te kunnen ontwerpen van deze kralen. Maar, ook liggend kun je nadenken, en bidden voor inspiratie!

11 opmerkingen:

  1. Hele mooie kralen zeg! Daar kan je vast wel iets moois van maken...
    Beterschap met je longontsteking!

    Liefs, Soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer mooie kralen, en verzorg je een beetje en veel beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kralen, ik ben benieuwd wat voor moois je daarvan gaat maken. De Eva is dat niet het leuke vrouwen magazine van de Visie? Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel veel beterschap, zorg goed voor jezelf!!!!

    Wat een supermooie kralen, dat worden vast fantastische produkten. Kunnen wij ze ook ergens kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooie kralen, wat een prachtige kleuren !
    Ben benieuwd wat je er juist mee zal maken.

    Veel beterschap !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn prachtig!! Dat worden hele mooie sieraden! Maar eerst heel goed uitzieken hoor! Beterschap!! Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kralen zijn super, dat je ziek bent is minder, maar inderdaad rustig uitzieken en intussen de raderen laten draaien en dan komen vanzelf ook wel weer de leuke ideetjes.

    Veel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een hoop prachtige kralen! daar ga je zeker en vast iets moois uit maken.
    Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha! Ben je alweer beter na je longontsteking? Ik hoop het van harte voor je! Kijk wel uit dat je niet te snel weer 'in bedrijf' bent, hoor! Ben stiekem wel heel benieuwd wat je voor moois van die kralen gaat maken (of al gemaakt hebt !!) Groetjes en misschien nog beterschap, maar k hoop dat dat niet meer nodig is!
    Tante Trijns

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥