donderdag 4 augustus 2011

Photochallenge Augustus 2011 ♥ nr 2 & 3

Aangezien ik iets later begon dan 1 augustus, heb ik nu 2 foto's, en komen er morgen ook 2. Goed, de nummer 2. Ik vroeg JJ wat foto's van me te maken vanavond. Tja... Dat heeft ie gedaan, maar nee, dit zijn niet de foto's waar ik blij van wordt, en.. Ik heb ze niet zelf gemaakt, en dat is natuurlijk wel de bedoeling! Dus, ik voor de spiegel, met mijn telefoon, en mijn prachtige kledij van vandaag... Vergeet het maar! Het enige wat die telefoon doet is flitsen, voor een spiegel, in de avond.. Haha, dat wordt niet wat! Dus, ik besloot jullie iets anders te laten zien, wat ik ook vandaag droeg.



Paarse en groene nagellak!! Hoe cool, toch?! Haha, aan de ene kant is het niet zo mijn ding, aan de andere kant vind ik het toch ook wel weer leuk, gek he?! 1 groooot nadeel van nagellak vind ik, het moet LANG drogen... En soms moeten er wel 3 lagen op voordat het dekt, bijv die groene, heul irritant! (Mijn JJ zou nu zingen, ik ken een liedje das irritant, ik ken een liedje das irritant, ik ken een liedje das irritant, ik ken een liedje das irritant...) Das best wel, eeeeh.. Juist ja, IRRITANT! :D

Foto nummer 3, wolken!
Nou, die waren er hier wel vandaag, mission completed!



Ik ga nog even nagenieten van een avond gezelligheid met een vriendinnetje, en daarna maar eens lekker slapen. Ben nu 2 avonden aan het skaten, voelt echt voldaan! En spierpijn, dat voel je ook ;)

0 reacties:

Een reactie posten

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥