donderdag 2 juni 2011

Give away bij SeniWithLove!

Ken je deze blog al?
seni with love on Twitpic
Het is de blog van Vera, en Vera is hartstikke creatief, gezellig, en zeker de moeite waard om even een kijkje te gaan nemen.
En jaaa, wat de titel al zeg, ze is dingen aan het weggeven!
Vandaag staat deze op het menu:

Zeg nou zelf, die wil je toch winnen?
Ik wel hoor :D
Maar, ik ben gister al in de prijzen gevallen, lucky me!
Dus, gauw naar http://seniwithlove.blogspot.com/ en laat je lekker inspireren door al haar mooie creatieve uitspattingen!

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor het delen....erg leuk...ben gelijk volger geworden...helemaal my cup of tea...hihi leuke woord speling...
    Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi jantina,

    zo'n kleermakerskrijt kun je in elke winkel kopen wara ze knoopen, draad en ander kleermakersgerief hebben. Ik kocht ze in veritas. Maar ik dnek dat ze dat in belgie niet hebben. Ik heb 3 verschillende trouwens : een ' vulpotlood ' met verschillende kleuren kleermakerskrijtvullingen, een ' steentje ' en het potlood op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥