maandag 23 augustus 2010

Acapulco Rain


Ja, hier wordt ik wel blij van!
Zo langzamerhand moeten we ons een beetje gaan verdiepen in keukens, badkamers, vloeren en kleuren.
Onze smaak komt niet helemaal overeen, maar ik denk dat er tussen strak en landelijk een mooie middenweg te vinden is.
Kleuren worden het wel over eens, licht, met mooie blauw/grijze accenten.
Leuk hoor, verhuizen! Maar, eerst de sleutel maar eens krijgen en er een maand of anderhalf a twee flink tegenaan, er moet veel gebeuren in ons nieuwe paleisje.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kleuren schema, mijn vriend en ik gaan binnenkort ook verhuizen van ons appartement naar een gezinswoning. Heel spannend. Vooral omdat het appartement waar we wonen eigenlijk helemaal door hem is ingericht en straks in het nieuwe huis gaan we alles samen inrichten.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Hier word ik weer bij van, dankjewel! ♥